თქვენ დაცული ხართ TicProtect პროგრამით და 100% უზრუნველყოფილი ხართ თქვენი თანხის დასაბრუნებლად. ჩვენ ვზრუნავთ, რომ გამყიდველებმა შეასრულონ ის, რაც დაჰპირდნენ და თქვენ მიიღებთ 100% ანაზღაურებას (150% გამოყოფილი ღონისძიებებისთვის*), თუ:
Ticombo გიცავთ დაგვიანებული მიწოდებისგან, ამიტომ ყოველთვის დარწმუნდით როდესაც მიიღებთ ზუსტ ბილეთებს.
თუ ბილეთები დროულად არ მიგიღიათ**, შეატყობინეთ Ticombo-ს მიწოდების ყველაზე გვიანდელი თარიღიდან 5 დღის განმავლობაში და ღონისძიებამდე მინიმუმ 2 დღით ადრე, რომ მიიღოთ სრული თანხა (ნებისმიერი საკომისიოს და ტრანსპორტირების/გატარების საფასურის ჩათვლით). იმისთვის, რომ დაგიცვათ TicProtect-ით, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ აქტიურად უნდა ცდილობდეთ ბილეთების მიღებას და არ დააყოვნოთ. თქვენ უნდა განათავსოთ საჩივარი Ticombo პლატფორმაზე ზემოაღნიშნულ ვადაში, რათა დაცული იყოთ TicProtect გარანტიით. დაგვიანებული შეკვეთებისთვის საჩივარი უნდა განთავსდეს რაც შეიძლება მალე ღონისძიების დაწყებამდე.
* მხოლოდ რჩეული ღონისძიებებისთვის, მითითებული და კონკრეტულად მონიშნული ღონისძიების ჩამონათვალის გვერდზე 150% გარანტიის ბეჭდით და მაქსიმუმ 1000 ევრო დამატებით გადახდილი ფასის გარდა. Ticombo-ს ასევე შეუძლია აირჩიოს ბილეთები სხვა გამყიდველისგან და უნდა მიეცეს გონივრული დრო ამის გასაკეთებლად, თუ ასე მოხდა.
** მითითებული მიწოდების დროით, თუ გამყიდველთან არ არის შეთანხმებული მიწოდების სხვა დრო.
Ticombo გიცავთ არასწორი ბილეთებისგან, ამიტომ ყოველთვის დარწმუნებული იყავით რა ბილეთებს მიიღებთ.
თუ მიიღეთ ბილეთები, რომლებიც არ შეესაბამება თქვენს მიერ შეკვეთილ ბილეთებს, თქვენ უფლება გაქვთ მიიღოთ სრული ანაზღაურება (ნებისმიერი საკომისიოს და ტრანსპორტირების/გატარების საფასურის ჩათვლით). ამისათვის შეატყობინეთ Ticombo-ს მიწოდების უახლესი თარიღიდან 3 დღის განმავლობაში, თუმცა ღონისძიებამდე 2 დღით ადრე (გარდა იმ შემთხვევისა, რომლებიც შეძენილია აღების ვარიანტით). ამ გზით გამყიდველს აქვს შანსი, საბოლოოდ გადაყიდოს ისინი სხვა პირზე. თქვენი პრეტენზიის მოსაგვარებლად, Ticombo-მ შეიძლება მოითხოვოს, რომ დააბრუნოთ მიღებული ბილეთები, რათა უსაფრთხოდ შეინახოს ისინი. თქვენ უნდა განათავსოთ საჩივარი Ticombo-ს პლატფორმაზე ზემოთ მოცემულ ვადაში, რათა დაგიცვათ TicProtect გარანტიით. დაგვიანებული შეკვეთებისთვის საჩივარი უნდა განთავსდეს რაც შეიძლება მალე ღონისძიების დაწყებამდე.
Ticombo გიცავთ არასწორი ბილეთებისგან, ამიტომ ყოველთვის დარწმუნებული იყავით, რომ ბილეთები მუშაობს.
ყველა ინდივიდუალურმა გამყიდველმა უნდა დაადასტუროს, რომ Ticombo-ზე გაყიდული ბილეთები მოქმედებს და მისცემს ღონისძიებაზე წვდომას. ჩვენ ამ რისკს მინიმუმამდე ვამცირებთ გამყიდველების შემოწმებით და ბილეთების პირდაპირ ორგანიზატორთან შერჩეული ღონისძიებების მიღებით. იმ შემთხვევაში, თუ ბილეთი არასწორი აღმოჩნდება ან წვდომა არ გაქვთ, თქვენ მიიღებთ თანხას უკან და ჩვენ გამოვიძიებთ საქმეს გამყიდველის წინააღმდეგ. ასეთ შემთხვევაში, შეატყობინეთ Ticombo-ს ღონისძიებიდან (ღონისძიების დაწყების დრო) 5 დღის განმავლობაში (120 საათის განმავლობაში) თანხის სრული დაბრუნების მიზნით (ნებისმიერი საკომისიოს და მიწოდების/გატარების საფასურის ჩათვლით). Ticombo-მ შეიძლება მოითხოვოს ინფორმაცია თქვენგან ან ადგილისგან, რათა შეძლოს სარჩელის გამოძიება. თქვენ უნდა განათავსოთ პრეტენზია Ticombo-ს პლატფორმაზე ზემოთ მოცემულ ვადაში, რათა დაგიცვათ TicProtect გარანტიით. თუ თქვენ ვერ გამოაქვეყნებთ პრეტენზიას ვადაში, მიღებული თანხები ხელმისაწვდომი გახდება გამყიდველისთვის.
როდესაც პრეტენზია მოგვარდება, თქვენ მიიღებთ სრულ თანხას, გამყიდველი დაიბლოკება პლატფორმაზე და დაისჯება თაღლითობისთვის.
თუ ღონისძიება გაუქმდა და არ გადაიდო სხვა თარიღისთვის, თქვენ მიიღებთ სრულ ანაზღაურებას (ნებისმიერი საკომისიოს და მიწოდების/გატარების საფასურის ჩათვლით).
თუ ღონისძიება გადაიდო და სხვა დროისთვის დაიგეგმა, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ბილეთები განმეორებით დაგეგმილ თარიღში ან, დადოთ ისინი გასაყიდად Ticombo-ზე. ჩვენ არ ვაბრუნებთ ანაზღაურებას გადადებული ღონისძიებებისთვის, ნაწილობრივი წარმოდგენების ან ადგილის, თარიღის, შემადგენლობის ან დროის ცვლილებებისთვის.
საჭიროების შემთხვევაში, შეიძლება დაგჭირდეთ ბილეთის დაბრუნება Ticombo-სთან ან გამყიდველთან. ასე რომ, შეინახეთ ისინი უსაფრთხოდ, ღონისძიების გაუქმების შემთხვევაში.
იმისათვის, რომ გქონდეთ უფლება, თქვენ უნდა შეასრულოთ Ticombo მომხმარებლის, პლატფორმისა და ბილეთის შეთანხმება და ყურადღებით მიჰყვეთ მითითებებს და ელ.წერილებს, რომლებსაც გამოგიგზავნით თქვენს შეკვეთასთან დაკავშირებით, მათ შორის ნებისმიერი ვადების ან პროცედურების შესახებ, რათა აცნობოთ Ticombo-ს საკითხების შესახებ.
TicProtect პროგრამა არ გამოიყენება მყიდველის სინანულის ან რაიმე სხვა მიზეზის შემთხვევაში, გარდა ზემოთ ჩამოთვლილი მიზეზებისა.
თუ თქვენ გაქვთ პრობლემა თქვენს შეკვეთასთან დაკავშირებით, გთხოვთ გახსენით საჩივარი საჭირო დროის განმავლობაში "ჩემი შესყიდვების"განყოფილებაში მომხმარებლის ზონაში ან დაუკავშირდით Ticombo-ს თქვენი შეკვეთის ნომრის მითითებით.(ka.support@ticombo.com) თქვენი შეკვეთის ნომრის მითითებით.
ჩვენ არ ვურიცხავთ ფულს გამყიდველს, სანამ არ დავრწმუნდებით, რომ ბილეთები დროულად მოვიდა. ამიტომ, პრეტენზიები უნდა გაიხსნას დროულად:
1.
ბილეთი დროულად არ მიგიღიათ
გახსენით საჩივარი მიწოდების ბოლო თარიღიდან 5 დღის განმავლობაში.
2.
ბილეთები არ შეესაბამებოდა შეკვეთილ ბილეთს.
გახსენით საჩივარი მიწოდების უახლესი თარიღიდან 3 დღის განმავლობაში, თუმცა ღონისძიებამდე 2 დღით ადრე (გარდა იმ შემთხვევისა, რომლებიც შეძენილია აღების ვარიანტით და დაგვიანებული შეკვეთებით)
3.
ბილეთები არასწორი იყო და არ გაძლევდათ ღონისძიებაზე დასწრების უფლებას.
გახსენით საჩივარი ღონისძიების დაწყებიდან 5 (120 საათის განმავლობაში) დღის განმავლობაში.
4.
ღონისძიება გაუქმდა.
გახსენით საჩივარი ღონისძიებიდან 5 დღის განმავლობაში ან უახლესი 5 დღის განმავლობაში (120 საათი), თუ არ მიგიღიათ ინფორმაცია Ticombo-სგან თანხის დაბრუნების შესახებ.
TicProtect პროგრამის შეჯამება გამყიდველებისთვის:
ბილეთების ფასებს თქვენ ადგენთ. თქვენ შეგიძლიათ დაარეგულიროთ ბილეთის ფასი რამდენჯერაც გსურთ თქვენი ბილეთების გაყიდვამდე. თუ ბილეთების გაყიდვამდე ვერ შეცვლით ბილეთების ჩამონათვალს, გთხოვთ დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა სერვისს დახმარებისთვის (ka.support@ticombo.com).
თუ თქვენ გაყიდით თქვენს ბილეთებს და მიაწოდებთ მათ Ticombo-ს მომხმარებლისა და პლატფორმის შეთანხმებისა და პოლიტიკის შესაბამისად, თანხა ხელმისაწვდომი გახდება ღონისძიების თარიღიდან 5 დღის შემდეგ. გთხოვთ, მოითხოვოთ გადახდა თქვენი პროფილიდან.
ხელმისაწვდომი ბალანსი ყოველთვის შესაძლებელია გადაირიცხოს თქვენს რეგისტრირებულ ანგარიშზე ჩვენი პლატფორმის მეშვეობით. თუ თქვენ ყიდით ბილეთებს რამდენიმე ვალუტაში, უნდა დაამატოთ შესაბამისი ანგარიშები ამ ვალუტაში, რათა თავიდან აიცილოთ ვალუტის გადაცვლის ხარჯები.
გადახდა მოითხოვს KYC-ის (იცნობდე-შენს კლიენტს) პროცესის წარმატებით დასრულებას, რისთვისაც თქვენ უნდა მიაწოდოთ პერსონალური ინფორმაცია. ამ პროცესს შეიძლება 7 დღემდე დასჭირდეს. ამიტომ, ჩვენ გირჩევთ შეავსოთ გამყიდველის პროფილი და დაამატოთ გადახდის მეთოდი უკვე ბილეთების გაყიდვამდე.
თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურებას ნებისმიერ დროს ამ პროცესის განმავლობაში, თუ გაქვთ რაიმე შეკითხვები.